وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

در شرایطی که غول خبری بریتانیا «بی‌بی‌سی» هم‌زمان با درگذشت فقیه عالی‌قدر مرحوم آیت‌الله «منتظری»، یک‌ساعت زودتر پخش برنامه‌های خود را آغاز نموده و مجموعه برنامه آن‌روز این شبکه، عملا تبدیل به ویژه‌نامه درگذشت آیت‌الله «منتظری» شده بود، و طی بخش‌های مکرر خبری، خبر درگذشت آیت‌الله را هم‌راه با تصاویر و مصاحبه‌های زنده از داخل بیت ایشان پخش می‌نمود، سکوت سنگین و غفلت خبری امروز «‌بی‌بی‌سی» درقبال درگذشت همسر مرحوم «منتظری» علامت سئوال بزرگی را در مقابل تغییرمشی رسانه‌ای این شبکه قرار داد.

آیا خبرنگاران رسمی و غیررسمی خبرگزاری «‌بی‌بی‌سی» تاکنون از درگذشت همسر رنج‌دیده آیت‌الله «منتظری» و مادر داغ‌دیده شهید «محمد منتظری» و نوه‌‌های شهیدش خبری به‌دست نیاورده‌اند؟

این تغییر رویه رسانه‌ای در شرایطی واقع می‌شود که آقای «عمادالدین باقی» به‌علت تنظیم مصاحبه‌ای با فقیه عالی‌قدر در زمان حیاتش برای این شبکه خبری، از چند روز پس از پخش آن مصاحبه تا کنون در بازداشت به‌سر می‌برد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی