وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

یک بام و دو هوای اعتدالی و اصلاح‌طلب

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ

احمدی‌نژاد در نخستین سل از دور دوم ریاست‌جمهوری خود قصد داشت یک کار درست و اساسی در راستای حذف نهادهای موازی انجام دهد و دانشگاه آزاد را زیر مجموعه قوه مجریه و دولت درآورد.
تمام نیورهای اصلاح‌طلبان و اعتدالیون صرف جلوگیری از این اتفاق صحیح شد که می‌توانست خشت نخست خیلی از ادغام‌های و جلوگیر از موازی کاری‌ها باشد.
 این‌که چه شد بماند. مقصود ااین اصل است که اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با هزینه زیاد مانع از تحقق یک فرایند صحیح مدیریتی شدند که اگز اتفاق می‌افتاد، اولا فرایند مدرک‌سازی و مدرک فروشی که خست بنای نخست آن‌را  دانشگاه آژاد در ایران بنیان گذاشت، اندکی امید به اصلاح آن در سایه نظارت دولتی قرار می‌گرفت و ثانبا بعدا می‌شد با توسل به این اتفاق و نتایج آن، در راستای ادغام بعضی دیگر از نهادهای موازی اقدام کرد.

اما نکتهدردآور داستان آنست که همان‌ها که زیمانی دنبال استقلال دانشگاه ژآد از دولت بودند و بر سر آن هزینه هم دادند، امروز معترض تصمیم‌های رئیس هیئت امنای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۶
علی مصلحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی