وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

اگر کاربر اینستاگرام باشید، حتما در جریان هستید که برخلاف اغلب برنامه‌ها یا به قولی «اپیلیکیشن‌»های موبایلی که در آن‌ها امکان پیام دونفره بین کاربران وجود دارد، در این برنامه این امکان وجود نداشت و اگر کاربری می‌خواست با کاربری دیگر که هم‌دیگر را در این نرم‌افزار دنبال می‌کردند ارتباط مستقیم برقرار کند، یا باید در بخش نظرات عکس‌های طرف نظر می‌گذاشت و برای توجه بیش‌تر هم شخص موردنظر را منشن می‌کرد، یا باید نرم‌افزار جانبی دیگری مرتبط با این شبکه را برای ارتباط نصب می‌کرد.
 
هر کدام از دو راه مشکل خود را داشت. در مورد اول، دنبال‌کنندگان دیگر هم از فحوای پیام افراد به هم‌دیگر مطلع شده یه به قولی سر در‌می‌آورند و در این محیط نمی‌شد پیام‌های خصوصی و محرمانه رد و بدل کرد و در مورد دوم هم باید نرم‌فزار جانبی روی دستگاه هردو کاربر نصب باشد والا ارتباط میسر نبود.

اما به‌تازه‌گی و در آخرین نسخه آپدیت یا به‌روز‌شده برنامه اینستاگرام، امکان گفت‌وگوی خصوصی بین دو کاربر برقرار شده و کاربران از این به بعد راحت می‌توانند با دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان خود در این شبکه گفت‌وگو یا چت خصوصی داشته باشند.

برای این منظور کافی است در برنامه اینستاگرام، به صفحه شخص مورد نظر رفته و بر روی گزینه سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید. یک منوی کشویی باز می‌شود که یکی از امکانات آن message است که به‌تازه‌گی به این منو افزوده شده. با انتخاب گزینه مسیج برنامه چت برای شما باز می‌شود. حالا می‌توانید با خیال راحت با هم گفت‌وگو نموده و پیام رد و بدل کنید. بدون مزاحمت و نگرانی از این‌که پیام‌تان را دیگر کاربران هم بخوانند.
 البته یک نکته را ابدا نباید فراموش کرد و آن این‌که در همه حال «ناظر کبیر شما را می‌نگرد.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴
علی مصلحی

اینستاگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی