وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

آقایان! تا حالا کجا بودید؟ (پست مهمان)

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۲ ق.ظ

*میلاد حیدریان: بعد از سال ۸۸ شرایط سیاسی به گونه‌ای رقم خورد که تندرو‌ها، افراطی‌ها و جریانات انحصارطلب برای فعالین سیاسی فضای نامطلوبی را بوجود آوردند که تمام سیاسیون اصلاح طلب مجبور به خانه نشینی شدند. این امر موجب عقب افتادگی در خیلی از امور کشور شد. چهار سال گذشت و برای فرار از این شرایط نیاز بود که از‌‌ همان روز اول به حمایت از جناب آقای دکتر ‌«روحانی» برخیزند. هرگز فراموش نخواهم کرد که از اردیبهشت‌ماه تا سه روز به انتخابات، چندین‌بار با آقایان اصلاح‌طلب تماس گرفتم و دیدارهای خصوصی زیادی داشتم، ولی اعلام داشتند که مگر «روحانی» اصلاح‌طلب است؟ چه دلیلی دارد که ما از دکتر روحانی حمایت کنیم؟ در ‌‌نهایت تاکید کردند که ما به هیچ عنوان حاضر به سرمایه‌گذاری روی دکتر روحانی نیستیم. خیلی جالب است که در حال حاضر همه‌ی آن دوستان آمده‌اند و خود را حامی سرسخت و فدایی رئیس جمهور منتخب می‌دانند. این چه فضای ناعادلانه‌ای است؟! افرادی که تا سه روز به انتخابات اثری از آن‌ها نبوده، حال سعی دارند خود را برابر با افرادی بدانند که از ماه‌ها قبل بدون این‌که احتمال رای آوری دکتر روحانی را بدهند، جهت برنامه‌ریزی و تشکیل ستاد فعالیت بسیاری انجام دادند.
بنده به عنوان نیروی اصلاح‌طلبی که سال‌هاست برای کشور و شهرمان هزینه‌های متفاوتی پرداخت نموده‌ام، و همواره کوشیده‌ام تا در مسیر اصلاح‌طلبی گام بزنم. امسال نیز تلاش کردم تا نیروی تاثیرگذاری باشم و با توجه به واقعیات جامعه و جهت بازشدن فضای عمومی با اعتدال‌گرایان کشور همراه شدم.
افتخار می‌کنم که اولین و تنها نیروی اصلاح‌طلبی بودم که از اسفندماه تا پایان انتخابات با تمام وجود در خدمت مجموعه صادق و پرتلاش و اعتدال‌گرای دکتر روحانی بودم.
روحانی ـ میلاد حیردیاناینجانب با وجود فعالیت‌های بسیاری که در طول چندین ماه گذشته همراه با دوستان عزیز ستاد به انجام رسانده‌ام، بدون هیچ‌گونه سهم‌خواهی و منفعت‌طلبی تلاش کردم تا برنامه‌ها به بهترین شکل برگزار شود. امروز نیز هر لحظه آمادگی داریم تا هر کجا که نیاز به هزینه دادن برای حفظ این فضاست حضور داشته باشیم، در این شرایط کمترین توقع این است که کسانی که با همه اصرار‌ها حاضر به حضور نبودند امروز پیشگام سهم‌خواهی‌ها نشوند و به شعور جوانان سخت‌کوش حامی رئیس جمور منتخب توهین نکنند.
دوستان عزیز! من به عنوان یک فعال سیاسی کوچک به دفاع از جوانانی سخن می‌گویم که در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، زندگی شخصی خود را‌‌ رها کرده بودند و شبانه‌روز برای نجات کشور و حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب کوشیده‌اند. انصاف نیست به یک‌باره بعضی از دوستان بخواهند بدون حضور در فعالیت‌های ستادی و بدنه حامیان، نقش تصمیم‌گیرندگان اصلی را بازی کنند و خود را از اول حامی و فدایی دکتر روحانی جا بزنند.
امیدوارم تمامی دوستان پیام رای با شکوه مردم را دریابند و به نیروهای افراطی و منفعت‌طلب که در همه جریان‌های سیاسی یافت می‌شوند، فرصت ظهور ندهند و از گوهر اعتدال با تمام توان حفاظت نمایند.
_____________
*قائم مقام ستاد دکتر حسن روحانی در کاشان و شمال استان اصفهان

منبع: دوهفته‌نامه آرمان کاشان شماره ۴۹۲

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۹
علی مصلحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی