وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

چند نکته در به‌روزرسانی شبکه‌های اجتماعی

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۷ ب.ظ

✅نکته نخست این‌‌که این نکته‌ها در مورد کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی با رویکرد آموزش و بازاریابی و فروش است و به هیچ عنوان شامل کانال‌ها و شبکه‌های خبری نمی‌شود. ذات خبر اصولا به‌روز‌شدن آنی است و صبر در کار خبر معنا ندارد.

✅مساله‌ای که در به‌روزرسانی تلگرام، اینستاگرام  و سایر شبکه‌هایی که با صدای اطلاع‌ از به‌روزرسانی (نوتیفیکیشن) همراه است، لازم است مورد نظر و توجه باشد، زمان به‌روزرسانی و نظم در این زمان است. مثلا زمان خواب و استراحت مردم و در فاصله زمانی بین ۱۱ شب تا ۷ صبح زمان مناسبی برای به‌روزرسانی نیست. اگرچه اغلب مردم گوشی‌های خود را در زمان استراحت خاموش می‌کنند و صدای دریافت نوتیفیکیشن یا اطلاعات به‌روزرسانی اغلب کانال‌های که دنبال می‌کنند را روی بی‌صدا تنظیم کرده‌اند.

✅مساله دیگر این‌که اگر مخاطبین زیادی دارید و تقریبا هرروز مطلب در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارید، چه خوب است که این به‌روز‌رسانی منظم و در ساعتی مشخص باشد. بعضی از کانال‌های موفق که هم در مطالب و هم در یافتن دنبال‌کننده و فالور تا اندازه‌ای موفق هستند، هر روز راس یک ساعت مشخص، مثلا ساعت ۸ صبح با استیکر تقویم روز، و یک ساعت بعد با یک مطلب و عکس نوشته به‌روز می‌شوند و می‌رود تا روز دیگر. مگر اینکه استثنائاً نیاز خاصی برای یک بروزرسانی خاص باشد.

✅ مخاطبین و دنبال‌کنندگان خود را هم بمب‌باران مطلب و عکس و استیکر و فلش و فایل‌های صوتی و ویدیویی نکنید. باور کنیم روزی یکی دو مطلب کفایت می‌کند و بیشتر از آن در حوصله مخاطب نیست. لطفا با دست خودتان دکمه لِفت را به دنبال‌کنندگان خود نشان ندهید.




✅https://t.me/moslehiAli

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی