وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

نشانت را نشانش بده

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۲۰ ب.ظ

مامور کنترل مواد مخدر به یک دام‌داری در ایالت «تکزاس» آمریکا می‌رود و به صاحب سال‌خورده‌ی آن می‌گوید: «باید دامداری‌ات را برای جلوگیری از کشت مواد مخدر بازرسی کنم.»
 دام‌دار، با اشاره به بخشی از مرتع، می‌گوید: «باشه، ولی اون‌جا نرو.»
  مامور فریاد می‌زنه: «آقا! من از طرف دولت فدرال اختیار دارم.»
 بعد هم دستش را می‌برد و از جیب پشتش نشان خود را بیرون می‌کشد و با افتخار نشان دام‌دار می‌دهد و اضافه می‌کند: «اینو می‌بینی؟ این نشان به این معناست که من اجازه دارم هرجا دلم می‌خواد برم.. در هر منطقه‌ای... بدون پرسش و پاسخ. حالی‌‌ت شد؟ می‌فهمی؟»
دام‌دار محترمانه سری تکان می‌دهد، پوزش می‌خواهد و دنبال کارش می‌رود.
کمی بعد، دام‌دار پیر فریادهای بلند می‌شنود و می‌بیند که مامور از ترس گاو بزرگ وحشی که هر لحظه به او نزدیک‌تر می‌شود، دوان‌دوان فرار می‌کند.
به نظر می‌رسد که مامور راه فراری ندارد و قبل از این‌که به منطقه‌ی امن برسد، گرفتار شاخ گاو خواهد شد. دام‌دار لوازمش را پرت می‌کند، با سرعت خود را به نرده‌ها می‌رساند و از ته دل فریاد می‌کشد:
«نشان.... نشانت را نشانش بده!»
منبع: فیس بوک «عابد ارجمند»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۸
علی مصلحی

نشان حکومتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی