وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

چکیده :اینک اما کسانی که از نردبان آن خون های مقدس بالا رفته اند، مزوّرانه آن را پایمال و پایکوب هوس ها و خودخواهی ها کرده اند و ما را بیش از پیش در برابر این پرسش قرار داده اند که به راستی فرزندانتان همین را می خواستند؟ دیر نشده است، به دامان مردم بازگردید، دست از این اعمال منفعت طلبانه و عجولانه بر دارید، این برادر شهید را آزاد کنید تا بیش از این منفور روح شهدا و امام راحل قرار نگیرید....

جمعی از خانواده های شهدای کاشان در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولین سپاه این منطقه در اعتراض به بازداشت علی مصلحی، فعال سیاسی و فرهنگی و برادر بهیار شهید محمدحسین مصلحی، نوشته اند: تا دیر نشده، به دامان مردم بازگردید، دست از این اعمال منفعت طلبانه و عجولانه بردارید، این برادر شهید را آزاد کنید تا بیش از این منفور روح شهدا و امام راحل قرار نگیرید.

به گزارش کلمه، علی مصلحی، روزنامه‌نگار روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه توسط ماموران امنیتی بازداشت شد و کماکان از محل نگه‌داری و وضعیت وی خبری در دست نیست.
 وی از جمله فعالینی بود که هم‌واره علی‌رغم فشارهای نهادهای امنیتی تحلیل‌هایش را در سایت‌های جنبش سبز منتشر می‌کرد.

متن این نامه که در اختیار کلمه قرارگرفته را با هم می‌خوانیم:
بسم رّب‌الشهدا و الصدیقین
سی و سه سال از انقلاب پرشور اسلامی و بیست و چهار سال از پایان جنگ تحمیلی گذشته است. این هر دو واقعه فرزندان عزیزی از این مرز و بوم را در پای خویش فدا‌کرده تا ضامن بقا و پایداری نظام جمهوری اسلامی باشد. فرزندان ما نیز در حماسه هشت سال دفاع مقدس، پا به پای تمامی مردم این سرزمین، مردانه ایستادند تا از شرف و حیثیت و ناموس ایران و اسلام عزی پاسداری کنند و فردایی آباد و آزاد را برای فرزندان خود و نسل‌های آینده‌ی این سرزمین رقم بزنند. اینک اما کسانی که از نردبان آن خون‌های مقدس بالا رفته‌اند، مزوّرانه آن را پایمال و پایکوب هوس‌ها و خودخواهی‌ها کرده‌اند و ما را بیش از پیش در برابر این پرسش قرار داده‌اند که به راستی فرزندانتان همین را می‌خواستند؟

افراطیون و تندروان سپاه این منطقه و مرکز اطلاعات آن نیز سال‌های سال است با نگاه گزینشی به خانواده شهدا می‌نگرند و در دو سال اخیر ابزار سرکوب و وحشت را در این منطقه، مستقر و فراگیر کرده‌اند. پس از برخورد شدید و امنیتی با هیئت محبان اهل بیت (ع)، متشکل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و همرزمان آن‌ها که معترض به تقلب انتخاباتی بودند؛ پس از تهدید و ارعاب خانواده‌های شهدا از حضور در تجمعات و اعتراض‌های بعد از انتخابات؛ پس از اخراج برخی از فرزندان و یادگاران شهدا از مشاغل اداری و دولتی؛ پس از تعطیلی جلسه‌ی زیارت عاشورا که یادگار شهدا و جهادگران این خطّه بود؛ پس از طرد و حذف ایثارگران و جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس از فعالیت‌های اجتماعی و مذهبی؛ اینک پروژه‌ی ننگین خود را تکمیل‌کرده و دست تعرض به یادگاران و خانواده‌های شهدا گشوده‌اند.
مخبران و مامورین اطلاعاتی این نهاد روز چهارشنبه مصادف با شب میلاد امام منتقم (عج) علی مصلحی، برادر بهیار شهید محمدحسین مصلحی را در اقدامی موهن ربوده‌اند تا به‌زعم خود با اِعمال سیاست النصر‌بالرّعب، به خفقان موجود شدت ببخشند و صدای استمداد، حق‌خواهی و آگاهی‌دهی خانواده‌های شهدا را در گلو خفه کنند. این اقدامات در زمانی صورت می‌گیرد که بیش از هر وقت دیگری می‌توان نتیجه سیاست‌های خشونت‌طلبانه این افراد را در عرصه حاکمیت مشاهده کرد.

پس تا دیر نشده است، به دامان مردم بازگردید، دست از این اعمال منفعت‌طلبانه و عجولانه بردارید، این برادر شهید را آزاد کنید تا بیش از این منفور روح شهدا و امام راحل قرار نگیرید.
فاعتبروا یا اولی الابصار

جمعی از خانواده‌های شهدای کاشان
منتشرشده در کلمه این‌جا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۸
علی مصلحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی