وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من می خورم و تو می‌کنی بدمستی؟

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۵:۳۹ ق.ظ

 
همین‌طوری بی‌خودی که نه! تو لیست وبلاگ‌های به‌روزشده، یه وبلاگ اومد که شکل و شمایل ظاهری و جند حدیثی که پشت سر هم درباره رابطه «زنا» و «زلزله» گذاشته بود توی پروفایل، به علاوه شعاری که بر پیشانیش نوشته بود ( مرگ بر اوباما.لعنت بر میرحسین) هم‌چنین شعار «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» هنگام بدرقه و خروج، نشان می‌داد که طرف از اوناس.

خب حالا اینارو گفتم که بگم نمی‌دونم سایت «البرز» مال کیه و به چه جناحی وابسته است؟ والا وبلاگ که با صدای بلند داد می‌زد ولایتی است اونم چه ولایتیی؟!!.

پست وبلاگ سه تا لینک بود؛ اولی: «احضار مدیران VOA به اتهام آزار جنسی کارمندان» از سایت «رجانیوز» که خط‌وربطش توضیح اضافی نیاز ندارد.

دومی لینکی بود با عنوان «جزئیات جلسه خصوصی ۵ نماینده‌ مجلس با مشایی» از سایت دوست و برادر «زاکانی» یعنی «جهان نیوز».

یکی هم لینکی بود از همین سایت «البرز» با عنوان «توزیع مشروب در سلف یک دانشکده دولتی».

انعکاس این اخبار و خصوصا خبر سرو الکل در سلف یک دانش‌کده نشان از حساسیت مدیر وبلاگ و هم‌چنین سایت «البرز» می‌داد، اما نکته جالب برای من عکسی بود که این سایت برای انتقال و انعکاس خبر خود انتخاب نموده بود‌.
البته قبلش بگم خدایی‌ش من اهل آب شنگولی نیستم ولی عکس انتخابی سایت یه‌جورایی آدم‌رو به هوس می‌انداخت.

اما خدایش شما قضاوت کنید اگر چنین عکسی در روزگار اصلاحات منعکس می‌شد، تکلیف عکاس و خبرنگار و صاحب امتیاز و مدیرمسئول و ... با کرام‌الکاتبین نبود؟

یه کم یاد مصاحبه اون خبرنگار بدبخت افتادم با یک بانوی بدبختی که الگوی خودش را «اوشین» اعلام کرده بود. حکم اعدامش صادر شده بود اما خدا را شکر اجرا نشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی