وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مرغ همسایه غاز نیست، پشه است

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ

خبرگزاری «فارس» گزارش داده‌است که: امارات با بدهی خارجی ۱۴۷. ۶ میلیارددلاری به‌عنوان بده‌کار‌ترین کشور خاورمیانه‌ای در سال ۲۰۱۱ شناخته شده‌است.

خبرگزاری مهر هم گزارش داده است که: گروهی از نمایندگان پارلمان فیلیپین در اعتراض به رسوایی جنسی سفیر امارات در این کشور بر ضرورت اخراج وی تاکید کردند.

یک خبرگزاری غربی هم گزارش داده‌است که شیخ دوبی یا همون امارات اعلام‌کرده: از مهرماه سال جدید به هر دانش‌آموز در دوبی یک تبلت داده خواهدشد.

 و بالاخره یک روزنامه ایران هم گزارش‌ داده که: ایران نتوانست طرح تغذیه دانش‌آموزان با روزانه یک لیوان شیر را درست و حسابی اجرا کند.

نتیجه غیراخلاقی این‌که ایران اگر در دادن یک لیوان شیر به دانش‌آموزانش موفق نیست، نباشد! تا چشم امارات که می‌خواهد به دانش‌آموزانش یک تبلت بدهد، کور شود.

 نتیجه غیراخلاقی دیگر این‌که؛ اگر یک وابسطه سفارت ایران به استخر مختلط رفت که رفت، تا چشم امارات کور شود.

نتیجه اخلاقی این‌که: بده‌کار‌ترین کشور دنیا به بانک‌ها و صندوق‌های جهانی نیستیم که نیستیم، عوضش تا دلتون بخواد به مردم کشورمون بده‌کاریم و عرضه نداریم یک لیوان شیر فرزندانشون رو درست و حسابی بدیم.

 به قول دَدی: آره قربونش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی