وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مدیریت زمان با نرم‌افزار

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۲ ب.ظ

نرم‌افزار wunderlist یک نرم‌افزار کاربردی مناسب برای افرادی است که به نظم در زندگی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

در این نرم‌افزار می‌توان به تعداد کافی و مورد نیاز، لیست‌های مختلف کاری مثل لیست ملاقات‌ها، لیست اقدامات در دست اجرا، لیست خرید‌ها، لیست دوره‌های آموزشی و کلاس‌ها، لیست داستان‌ها و حکایت‌های جذاب که می‌خوانم، و خلاصه هر لیستی که مورد نیاز هرکسی هست را تعریف کرد و در آن نوشت.

بعد از نوشتن لیست شما می‌توانید برای آن‌ها تاریخ تنظیم کنید تا در موقع اجرا به شما از طریق هشدار و ایمیل اطلاع بدهد که امروز مثلا نوبت انجام فلان کار در فلان لیست است. به این‌منظور پس از ثبت برنامه در لیست موزد نظر، تاریخ عملیاتی‌شدن آن‌را تنظیم و لیست را به‌روزرسانی می‌کنید.
برای این‌کار پس از ثبت یک کار، لحظاتی دست‌ِتان را روی کار ثبت‌شده نگه دارید تا آیکن تقویم بالای صفحه، سمت راست ظاهر شود. حالا مطابق تصویر شماره ۲، روی آیکن تقویم که با پیکان درشت نمایش داده‌شده کلیک می‌کنیم. بلافاصله منوی کشویی مطابق تصویر شماره ۳ باز می‌شود.

در این منو با انتخاب گزینه سفارشی، زمان مورد نظر خود برای انجام کار را به تاریخ میلادی برابر با تاریخ شمسی که برای انجام کار در نظر گرفته‌اید، تنظیم و لیست را یه به‌روز رسانی می‌کنید. مثلا من برای پرداخت قسط وام خانوادگی، باید سوم تیرماه (فردا) اقدم کنم. سوم تیرماه برابر تقویم میلادی ۲۴ ژوئن است که من آن‌را مطابق تصویر شماره ۴ انتخاب و لیست work ‌را در میان بقیه لیست‌هایم با این برنامه به‌روزرسانی کرده‌ام.

بعد از این در زمان مشخص‌شده، نرم‌افزار انجام این‌کارها را به شما اعلام می‌کند یا یک ایمیل هشدار به ایمیلی که برای نرم‌افزار تعریف کرده‌اید می‌فرستد. فقط دقت داشته‌باشیم، باید در تبدیل‌کردن تاریخ میلادی به شمسی دقت بیشری داشته باشیم.

  این نرم‌افزار علاوه بر اندورید و اپل، نسخه ویندوز هم دارد و روی لب‌تاپ و کامپوتر‌های رومیزی هم قابل نصب است و می‌توان اکانت خود را از هردو طریق مدیریت کرد.

 برای نصب این نرم‌افزار وارد سایت آن به این آدرس https://www.wunderlist.comشده و هر نسخه‌ای که لازم داشتید را دانلود و نصب، و از آن استفاده کنید.



✅https://t.me/moslehiAli

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی