وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

قات‌زدن رسمی «بیست‌وسی»

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۸۸، ۰۵:۴۶ ق.ظ

چند ماه پیش، پس از آن‌که خبر ورشکستگی «ایران خودرو» و مجموعه خودروسازی ایران در تمام رسانه‌های خبری رسمی و مجازی بازتاب وسیع یافته بود (+)، ناگهان در شبی از شب‌ها مدیرعامل «ایران خودرو» در برنامه معروف «بیست‌وسی» تمام نقشه‌های رسانه‌ها را نقش بر آب نموده، اعلام کرد نه‌تنها «ایران خودرو» در آستانه ورشکستگی نیست و از نظر کیفی نیز روند نزولی نداشته‌ایم، که حتی روز‌به‌روز در حال رشد کمی، کیفی و فنی خودرو‌ها هم هستیم.

امشب دوباره برنامه باز هم معروف «بیست‌وسی» گزارشی داشت از یک کنفرانس که به مدیریت سردار «رویانیان» مدیر امور حمل و نقل و ترافیک تهران، در سالن اجلاس سران برگزار می‌شد.
 در این مراسم سردار‌ «احمدی مقدم» فرمانده نیروی انتظامی ایران پشت تریبون رفت و درحالی که معتقد بود این‌گونه نشست‌ها و کنفرانس‌ها بی‌فایده است، به سردار «رویانیان» به دلیل برگزاری چنین سمیناری انتقاد کرد و به دنبال آن مجموعه خودروسازی ایران را مورد انتقاد شدید قرار داد که: «هر روز خودروهایی با کیفیت بد‌تر تولید نموده و بر مشکلات ترافیکی تهران و ایران می‌افزایند.

برنامه البته مشعشع «بیست‌و‌سی» توضیح بدهند که بالاخره کیفیت تولیدات «ایران خودرو» رو به افزایش است؟ یا حق با سردار است و کیفیت روبه کاهش شدید است؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی