وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

«علی مصلحی» را آزاد کنید

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۴۴ ق.ظ

این چند روز اخبار پراکنده‌ای در مورد بازداشت «علی مصلحی» توسط نیروهای امنیتی منتشر شده است.
 من جناب مصلحی را به برکت جنبش سبز و صرفا از طریق یادداشت‌های وبلاگی ایشان+ می‌شناسم. امروز با صدور نامه گروهی از خانواده شهدای کاشان متوجه شدم که ایشان برادر شهید هم بوده‌اند؛ هرچند این مسئله تفاوتی در اصل ماجرا ایجاد نخواهد کرد.
 این‌جا هنوز هم شهروندان تنها به اتهام نوشتن، یا اندیشیدن و اظهارنظر
کردن بازداشت می‌شوند.
 علی مصلحی هم نه نخستین قربانی این برخوردهای پلیسی است و نه آخرین آن.
 من، فراتر از حق طبیعی هر شهروند برای ابراز آزاد اندیشه‌هایش، به‌عنوان عضوی از جامعه وبلاگ‌ستان خواستار آزادی آقای مصلحی هستم.
اگر حکومتی گمان می‌کنم که قلم‌نوشته‌ها ارکان قدرت و امنیت‌اش را به خطر می‌اندازند بهتر است فکری به حال ارکان پوسیده خودش بکند و از تکرار بازی شکست‌خورده قلم شکستن دست بردارد. نه قلم‌ها شکستنی هستند، نه اندیشه‌ها به بندکشیدنی و نه حکومتی بر پایه رعب و وحشت و سرکوب‌های امنیتی ماندنی.
 
منتشر شده در مجمع دیوانگان این‌جا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۸
علی مصلحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی