وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

زامبول‌ها به بهشت نمی‌روند

يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۸۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

به گزارش «وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی» نوع حادی از ویروس بیماری‌زا به نام «زامبول» که از طریق چای‌نخود آلوده وارد بدن شده و تولید بیماری می‌کند، در تیرماه گذشته به شکل غیرمنتظره‌ای توسط عده‌ای از مهاجرین غیرقانونی که از مرزهای شمالی و از کشور «برره» وارد کشور شده بودند، به کشور منتقل و سراسر کشور را فراگرفته بوده است.
 بنا بر آمار رسمی وزارت‌خانه که در تاریخ سوم تیرماه گذشته تهیه و تنظیم شده، بیش از ۱۷میلیون از هم‌وطنان‌مان به این بیماری مبتلا بوده‌اند. سایر هم‌وطنان به علت مطالعه روزنامه و کتاب و مجاورت با سرب در مقابل این بیماری واکسینه بوده‌اند.
 ظاهرا واکسن این بیماری سرب و آب‌سرب البته از نوع سرد آن می‌باشد. از مهم‌ترین عوارض این بیماری آنست که به محض ورود به بدن مغز و در نتیجه عقل را از کار می‌اندازد.
 این گزارش حاکی‌ست: ۱۷میلیون فوق‌الذکر اکنون دو دستی بر سر خودشان می‌کوبند که: خودم کردم که لعنت بر خودم باد.
 اکثر هم‌وطنان مبتلا، چای‌نخود خود را در کافه گلاسه «مصباح» سرو کرده بودند. تا کنون شکایتی از کافه گلاسه فوق به قوه قضاییه ارسال نشده است. پایان گزارش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۴/۰۸/۲۲
علی مصلحی

سوم تیرماه

مصباح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی