وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

حواستان به کانال تلگرامتان باشد

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

تلگرام اجازه ساخت و مدیریت ۵ کانال عمومی، (در نسخه‌های جدید افزایش یافته) و بیش از ده‌ها کانال خصوصی به هر اکانت می‌دهد. یعنی شما با یک شماره تلفن که با آن آی‌دی تلگرام ساخته‌اید، می‌توانید ۵ کانال (public) عمومی، و ده‌ها کانال (private) خصوصی بسازید و آن‌ها را مدیریت کنید.

 اگر به هر دلیل، آی‌دی یا اکانت خود را از تلگرام پاک، یا اصطلاحا دیلیت اکانت کنید، مدیریت تمام کانال‌هایتان را از دست خواهید داد. کانال از تلگرام حذف نمی‌شود، ولی دیگر شما به آن‌ها دسترسی ندارید و نمی‌توانید آن‌را مدیریت، و در آن مطلب منتشر کرده یا مطلبی را از آن پاک کنید. حتی اگر با همین شماره تلفن دوباره تلگرام بسازید، بازهم از مدیریت کانال‌های قبلی خبری نیست.

 برای این‌که همیشه به کانال یا کانال‌‌های تلگرامی خود دسترسی داشته باشید، نباید اکانت خود را پاک یا (Delete Account) کنید. اما اگر زمانی مجبور به حذف تلگرام خود شدید، ولی خواستید باز هم به کانالتان دسترسی داشته باشید، لازم است که کانال شما یک یا چند ادمین دیگر هم داشته باشد، که اگر اکانت شما از دست رفت، ادمین دیگر کنترل کانال را داشته باشد.

 اگر  نیاز به کانال‌های عمومی بیشتری دارید، باید از یک اکانت خود موقتا خارج شوید، (دقت بفرمایید تاکید می‌کنم: خارج شوید، نه این‌که اکانت خود را پاک کنید.) و با یک شماره دیگر یک اکانت دیگر بسازید. حالا تلگرام به شما اجازه می‌دهد برای شماره و آی‌دی جدید هم چند کانال عمومی بسازید. البته این مورد بیشتر مورد نیاز آن‌هایی است که آی‌دی‌های خاص را برای فروش ثبت می‌کنند، والا مدیریت یک کانال هم کار آسانی نیست.

کاریزما و کلام را در تلگرام دنبال کنید:        🆔 https://t.me/moslehiAli

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۰
علی مصلحی

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی