وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

حل مشکل ورود به فیس‌بوک در فایرفاکس نسخه ۲۳

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۶ ق.ظ

فایرفاکس یک‌روز پیش نسخه‌ی جدید (۲۳) را نهایی و منتشر کرد. در نسخه جدید، برای ورود به فیس‌بوک با پیام خطا موجه می‌شویم.
 چنان‌چه از فایرفاکس نسخه‌ی ۲۳ استفاده می‌کنید، برای رفع این مشکل و باز کردن فیس‌بوک این تنظیمات را اعمال کنید:
ابتدا تب جدیدی در مروگر باز کرده و عبارت about:config را در تب جدبد تایپ کنید.
این صفحه باز می‌شود:

حالا روی گزینه‌ی «!I ll be careful، Ipromise»کلیک کنید.
 بعد دنبال گزینه security.tls.version.max بگردید. می‌توانید این عبارت را در سربرگ جستجو تایپ نموده و دنبال آن بگردید.
پس از یافتن، روی آن دوبار کلیک کرده و عدد ۱ را به 0 تبدیل کنید.
فیس‌بوک به آسانی باز می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۰
علی مصلحی

نظرات  (۱۳)

ممنون بابت راهنماییتون....دستتون درد نکنه مشکلم حل شد
سلام من همین کار که گفتید رو کردم ولی بازم همون پیغام میاد لطفا راهنمایی کنید
سلام خسته نباشید.
من چه طور میتونم با فیلتر شکن فایر فاکس برم فیس بوک عضو شم!من هر کاری میکنم از هر روشی استفاده میکنم فایده نداره.اگه ممکنه منو راهنمایی کنید.ممنون میشم اگه به میل خودم جواب بدید.(selena.dardesar.65)
یک دنیا ممنون از راهنمایی بسیار مفید شما.


سلام
مشکل بنده اینه که مدتیه صفحه ای که بازمیشه(فیسبوک) یجورایی فرق کرده نمیتونم پست بذارم یا وارد پیج کسی بشم میدونم بلوک نشدم حالا نمیدونم دردش چیه اصلا صفحش فرق کرده
ممنون میشم به دادم برسید
سلام من امروز یه پیامی فیس برام فرستاد که بیاد بدونیم این اکانت مال خودته اولش تایید رو زدم یه چن تا عکس اورد واسم ازدوستام تاییدشونم کردم ولی نشد هنگ کرد حالا بازم میرم اصلا عکسم نمیاره دیگه.چیکارکنم؟
سلام.ببخشید چن روزیه فیس بوکم دچار مشکل شده.اگه میشه کمکم کنید.صفحه فیسمو بصورت ستونی و سیاه و سفید سمت چپ مانیتورم نشون میده.هیچ عملی هم نمیتونم انجام بدم.نشون میده 4تا پیام دارم ولی نمیتونم بازشون کنمو نگاشون کنم.ممنون میشم اگه کمکم کنید
خیلی مفید و خلاصه بود مرسی خیلی دنبالش میگشتم

خیلی خیلی خییییییییییییلی ممنون !

تو رو خدا کمک کنید بتونم برم فیس بوک
من تو همین آدرس رفتم عدد من از اول ۰ بود کردمش ۱ فیس بوک باز شد

اون پیدانشد
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۰ رامین ارشدی
روشتون کاملا صحیح هستش ولی بر روی نسخه های کاما فایر فاکس ..چون نسخه های قدیمی ساپووورت نمی کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی