وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

حسین رضازاده

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۸۸، ۰۵:۵۲ ق.ظ

امروز خبری در روزنامه اعتماد و متعاقب آن در بعضی سایت‌های خبری منتشر شد که بر اساس آن آقای «حسین رضازاده» قوی‌ترین مرد جهان، مربی و عضو کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری ایران و از بزرگ‌ترین حامیان آقای «احمدی‌نژاد» در جریان انتخابات دهم ریاست‌جمهوری از مربی‌گری تیم ملی برکنار شده است.

بر اساس این خبر، کمیته فنی تیم ملی علاوه بر برکناری آقای «رضا‌زاده» تکرار می‌کنم: که در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم از حامیان قدرت‌مند آقای «احمدی‌نژاد» بود، و علاوه بر آن جناح تمامیت‌خواه همیشه از او به عنوان سمبل یک ورزش‌کار ولایی و فوق‌انسانی، استفاده‌های مکرر ابزاری و خصوصا تبلیغاتی نموده و علیرغم تذکر کار‌شناسان خبره وی را به سمت مربی‌گری تیم ملی گمارده بود، رای به محرومیت مادام‌العمر آن‌ها از مربی‌گری در تیم ملی هم داده است.

در این اتفاق و تصمیم عجیب و غریب، مطمئنا رازی نهفته است که مثل همه رازهایی که زمانی سر به مهر بود و امروز دیگر نیست، این راز هم به‌زودی‌ِزود سر به مهری خود را از دست داده و از آن رمزگشایی خواهد شد و بر آفتاب خواهد افتاد. مگر آن‌که لازم آید کم‌کم باور کنیم اگر در این دولت تصمیماتی خارج از دایره عقلانیت گرفته نشد باید تعجب کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی