وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

علی مصلحی
وب‌نوشته‌های یک شیشه‌بر

روزنامه‌نگاری که کارمند بانک بوده و اکنون شیشه‌بری می‌کند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

احمد بورقانی

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰۲:۴۹ ب.ظ

مجلس پنجم چندین‌بار از وزیر ارشاد «مهاجرانی» در مورد مطبوعات زنجیره‌ای توضیح خواستند و هربار مهاجرانی مسئول وقت مطبوعات داخلی وزارت‌خانه «احمد بورقانی» را برای توضیح و پاسخ سئوالات نمایندگان معترض به مجلس فرستاد و هربار «بورقانی» سرافراز بازگشت.

طی این رفت‌وبرگشت‌ها، کار به آن‌جا رسید که نمایندگان معترض درخواست کردند دیگر «بورقانی» به مجلس نیاید و بهتر است خود «مهاجرانی» برای ادای توضیح و پاسخ به مجلس بیاید.

 بر کسی پوشیده نیست که «مهاجرانی» فوق‌العاده به اصول جدل و انواع و اقسام اطلاعات مورد نیاز مسلط بود، اما چرا مجلسیان «مهاجرانی» با آن تسلط را به «بورقانی» ترجیح می‌دهند؟

همه می‌گویند: «بورقانی نیز در مکالمه و جدل دست کمی از «مهاجرانی» نداشته، اما برگ برنده احترامی بود که «بورقانی» به دوست و دشمن می‌گذاشت و هیچ‌گاه «حق» را فدای «مصلحت» نمی‌کرد. و از طرفی نیز در دفاع از «حق» آن‌چنان از «مصلحت‌ها» می‌گذشت که دوست و دشمن در مقابل این تواضع سرتسلیم فرود می‌آورند و باز هم بر کسی پوشیده نیست که مطبوعات در زمان «بورقانی» از وظیفه حق‌مداری الا تعدادی اندک به بهترین شکل بر می‌آمدند.

سیزدهم بهمن هشتادو‌هفت اهالی قلم به سوگ کسی نشستند که اهل قلم به معنی واقعی کلمه بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی